donderdag 15 oktober 2015

Quiltdag Helmond

Nog 9 dagen en dan is het zover ... de Quiltdag in Helmond. Ik kijk er al bijna een jaar naar uit. Vorig jaar ben ik aanwezig geweest als winkeltje en dit jaar ga ik als bezoekster. Het is een ervaring die je niet mag missen. Zo gezellig en goed georganiseerd, echt helemaal top!




Natuurlijk heb ik ook een bijdrage geleverd voor de goodie bag, maar wat blijft nog even een verrassing. Nou, een heel klein stukje dan.


Deze dag wordt georganiseerd door Sabine van Esch en op haar blog kan je er meer over lezen: http://sabineke.blogspot.nl/.

We hebben een huiswerkopdracht gekregen, namelijk het maken van een naambadge. Oeps, over 9 dagen moet de badge klaar zijn en ik ben er eerlijk gezegd nog niet aan begonnen. Ik weet wel wat ik wil maken, dus dat scheelt alweer. Ik ga er maar gauw mee aan de slag.

Groetjes, Gemma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten