vrijdag 1 mei 2015

Een geslaagde actie

De actie ter ere van onze facebookpagina was zeer geslaagd. De winnaressen hebben inmiddels hun prijs ontvangen. Bedankt dames voor de leuke reacties! Ook natuurlijk iedereen bedankt voor de vele likes en leuke berichtjes op onze facebookpagina.

De rust is weergekeerd en de eerste steekjes van nieuwe ontwerpjes zijn gemaakt. Wat het gaat worden ... dat blijft nog even geheim.

Wat ik wel kan delen is de paaskrans van Marielle. Zij heeft regelmatig leuke ideeën voor zakjeskransen en zakjesharten. Ruim voor Pasen kwam zij met de vraag of ik wat gele stofjes voor haar had om een paaskrans van te maken. Ik ben in mijn stofjesarchief gedoken en heb een pakketje voor haar samengesteld. Het resultaat is deze prachtige krans:


De krans is erg leuk geworden Marielle! Bedankt voor de foto.

Van mijn vriendin Marijke uit Texel ontving ik ook weer zulke prachtige foto's. Je zou toch zo verhuizen. Kijk maar mee:


 

 

Dank je wel Marijke dat je deze prachtige foto's met ons wilt delen!

Fijne vrijdag en alvast een prettig weekend met hopelijk meer zon.

Gemma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten