maandag 23 maart 2015

Nog meer moois

Er zijn weer acht nieuwe stoffen binnen, maar voordat ik ze laat zien wil ik eerst deze prachtige quilt met jullie delen. Hij is gemaakt door Esther Lepping. Het is een quilt waar je naar kan blijven kijken, je ziet steeds weer iets anders. De verschillende kleuren zijn zo mooi over de quilt verdeeld, echt met gevoel voor kleur en balans. Bedankt dat we van je werk mogen meegenieten Esther. Ik kijk uit naar je volgende quilt!


De nieuw binnengekomen stoffen zijn uit de serie Miniature Gatherings Backgrounds. Acht prachtig op elkaar afgestemde beige achtergrondstoffen met leuke kleine motiefjes. Er zijn minipakketjes en farmpacks van verkrijgbaar, maar de stoffen zijn uiteraard ook allemaal apart te bestellen.



Nog een paar dagen en dan is het zover, de Prikborddag in Zuid-Beijerland. Het ontwerpje wat ik voor die dag heb gemaakt ligt klaar, nu nog de nieuwe stoffen snijden en dan zijn we er helemaal klaar voor. Spannend, ik heb er reuze zin in.

Fijne maandag.

Gemma.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten