zondag 8 maart 2015

Een nieuw blog

De provider van onze website waar ook ons blog aan gekoppeld was heeft een aantal veranderingen doorgevoerd waardoor het blog is verdwenen. Niet handig en ook niet leuk. Nou waren de mogelijkheden erg beperkt en speelde het toch al een tijdje door ons hoofd om ons blog ergens anders onder te brengen, dus hebben we van de nood een deugd gemaakt en zijn we met een nieuw blog gestart bij Blogger. Het jammere is dat we het oude blog niet konden meeverhuizen. Het leuke is dat we nu fotootjes aan de zijkant kunnen plaatsen en het geheel er wat gezelliger kunnen laten uitzien. In de komende tijd moet dat gaan groeien. Het is even een gepuzzel om uit te zoeken hoe wat werkt, maar het komt helemaal goed.

De afgelopen week heb ik met griep op bed gelegen, maar kan er nu weer tegenaan. Gelukkig maar, want op 28 maart is in Zuid-Beijerland de prikborddag en ik ben uitgenodigd daar een tafel in te richten met mijn spulletjes. Speciaal voor deze dag ben ik een leuk ontwerpje aan het maken en het zou vervelend zijn als het niet op tijd klaar is. Ik kan er wel vast een klein stukje van laten zien:


Benieuwd naar het hele ontwerp? Ik zal het na de prikborddag hier laten zien.

Fijne zondag!

Gemma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten